حمید عبداللهی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، درباره شرایط تیمش توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمید عبداللهی، مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی تیمش با پرسپولیس اظهار داشت: ۲ هفته بسیار بد را سپری کردیم. در بازی برابر آلومینیوم اراک، خطایی که بیرون محوطه بود را داور پنالتی گرفت و در حالی که تا وقت اضافه نیمه اول یک بر صفر جلو بودیم، بازی را در حالی باختیم که نتیجه می‌توانست متفاوت باشد. هفته گذشته هم داور از فاصله دور خطای هند بازیکن ما را تشخیص داد، اما از فاصله خیلی نزدیک که تماشاگران هم می‌توانستند متوجه خطا بودن آن صحنه شوند، هند بازیکن حریف را خطا اعلام نکرد. باز هم ما ۳ امتیاز را از دست دادیم.

عبداللهی در ادامه گفت: محروم کردن داوران سودی به حال ما ندارد، زیرا امتیازی به ما اضافه نشود و دستاوردی برای ما نخواهد داشت. ما نفت مسجد سلیمان هستیم و مانند دیگر تیم‌های بزرگ ۱۰ بازیکن ملی پوش نداریم. ما تمام توان‌مان را می‌گذاریم تا بتوانیم بازی‌ها را با نتایج یک بر صفر و ۲ بر یک ببریم یا مساوی کنیم.  

مربی نفت مسجد سلیمان افزود: اگر قرار باشد داور در صحنه‌های مشکوکی مانند اتفاقی که در دقیقه ۱+۴۵ بازی ما با آلومینیوم اراک رخ داد اشتباه کند، ما ضرر می‌کنیم. خط طولی در حیطه کاری داور وسط است و به کمک داور ارتباط ندارد. کمک داور می‌تواند درباره خط عرضی نظر دهد. این اشتباهات برای ما قابل جبران نیست و ما ۲ هفته سخت را سپری کردیم.  

او گفت: ممکن است پرسپولیس هم مانند نفت مسحد سلیمان از داوری متضرر شده باشد، اما فرق آن‌ها با ما این است که امتیاز از دست ندادند. تلاش کردیم پس از اتفاقاتی که در ۲ هفته گذشته رخ داد، روی وضعیت روانی  بازیکنان کار کنیم. امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم و بازیکنان ما با جسارت بالا نمایشی داشته باشند که تماشاگران از آن لذت ببرند.


بیشتر بخوانید


عبداللهی در ادامه صحبت هایش عنوان کرد: نفت مسجد سلیمان دیرتر از تمام تیم‌ها بسته شد و فردا هفتمین بازی تدارکاتی‌مان را برگزار می‌کنیم. به تدریج به اهداف مدنظر باشگاه و کادرفنی می‌رسیم و تیم قطعا جایگاه خوبی در لیگ برتر خواهد داشت.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار