به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عوامل مسابقه تلویزیونی «دست فرمون» امروز در واحد ارتباط با مخاطبان رسانه ملی (۱۶۲) با مخاطبان خود گفتگو کردند و بعد از آن در نشست خبری شرکت کردند. محمودی تهیه کننده، مسعود صنم کارگردان و کامران تفتی مجری این برنامه در این نشست خبری حضور داشتند.
محمودی تهیه کننده دست فرمون در این نشست خبری گفت: دست فرمون یک برند در حوزه برنامه سازی شد؛ برند شدن و برند را نگه داشتن سختیهای خاص خودش را دارد. شبکه نسیم در حوزه برند سازی برنامهها اتفاقات خوبی را رقم زده است.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان دست فرمون از سراسر ایران در این برنامه حضور پیدا میکنند. این برنامه با استقبال خوبی مواجه شده است و امروز هم در تماسهایی که در واحد پاسخگویی ۱۶۲ با مخاطبان صحبت کردیم، پیگیر ثبت نام برای فصل جدید بودند.
محمودی عنوان کرد: دست فرمون زمستان ۹۸ روی آنتن رفت و با توجه به استقبال مخاطبان بهار ۹۹ فصل دوم آن را کلید زدیم و با اتمام فصل دوم طراحی فصل سوم را انجام دادیم.
وی افزود: تصمیم گرفتیم در فصل سوم از تهران فاصله بگیریم. در طراحی فصل سوم به باشگاه اتومبیلرانی دست فرمون فکر کردیم و استعدادیابی انجام دادیم. با پتانسیلی که در برنامه داشتیم و با مربیان دست فرمون استعدادیابی انجام دادیم و در فصل سوم به صورت تیمی شرکت کنندگان حضور پیدا کردند.
محمودی عنوان کرد:در مسابقه دست فرمون توانایی و مهارت رانندگی خانمها با رعایت شأن آنها به تصویر درآمد، موجب شد در بسیاری شهرهای مختلف کشور که فاقد پیست موتورسواری و اتومبیلرانی بودند مکانی برای تمرین ایجاد شود.
محمودی درباره ادامه فصلهای بعدی این مسابقه گفت: ما دوست نداریم فقط بسازیم بلکه دوست داریم رشد کنیم دوست داریم کار را بینالمللی کنیم در ایران کامل کشور را دخیل کردیم و تلاش داریم اگر بتوانیم کار را بینالمللی کنیم و کشورهای اطراف در مسابقه ما شرکت کنند.
تفتی مجری این مسابقه گفت: ابزار مسابقه ماشین راننده است ما خواستیم بخش اشرافی را بگیریم که رانندهها فکر نکنند حتماً باید ماشین خاصی داشته باشند. شعار برنامه هم این است که آرامش در خیابان و هیجان در پیست تا همه بدانند با ماشینهای ساده هم میتوانست اتفاق بیفتد.
تفتی درباره حمایت شرکتهای خودروسازی گفت: برنامه ما بیننده زیادی دارد و میتواند محصولات خودروسازی داخلی را معرفی کند. اما در سبد تصمیم گیری قرار نمیگیرد. فصل اول برنامه را که میبینند، میگویند برنامه خوبی بود. کاش شرکت میکردیم. آنها قول میدهند برای فصل بعد حمایت میکنیم. هنگامی که فصل بعدی فراخوان میزنیم مدیرعامل عوض شده و فرد دیگری آمده است. نسبت به تبلیغ تولیدات داخلی رسالتی بر دوش ما بود. ولی شرکتهای خودروسازی برای حمایت نیامدند. وقتی در مسیر درست قرار میگیریم، آن مدیری که باید بیاید نمیآید و بعدها میگوید من این برنامه را دوست داشتم. به جای این که دنبال فرد مشهوری بگردند و او را جلوی یک خودرو بنشانند، میتوانستند در برنامه ما تبلیغ کنند.
انتهای پیام/