مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: جهادگران کار بازسازی و تعمیرات ۱۴ مدرسه زلزله زده اندیکا را آغاز کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ یونس زبیدی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و بررسی‌های انجام شده از مناطق زلزله زده اندیکا، دو گروه جهادی کار بازسازی و تعمیرات ۱۴ مدرسه را در بخش چلو، شیمبار و روستا‌های اندیکا آغاز کرده اند که تاکنون ۵ مدرسه تکمیل شده است.

او بیان داشت: نیرو‌های جهادی دو گروه شهید عباس دانشگر و جهادگران گروه شهید اسماعیل برمکی بسیج سازندگی سپاه خوزستان کار بازسازی و تعمیرات این مدارس ۳ تا ۶ کلاسه به همراه خوابگاه‌ها و بخش‌های دیگر آن‌ها را آغاز کرده و ۵۰ درصد از کار را پیش برده اند.

سرهنگ زبیدی با بیان اینکه تعمیرات انجام شده شامل گچ کاری، برق کاری، تعمیرات شیرآلات، درب و پنجره ها، موزاییک کاری، رنگ آمیزی و... است، افزود: تا کنون در حدود یک میلیارد تومان هزینه صورت گرفت.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: تا کنون ۵ مدرسه آماده شده و طبق بررسی‌های انجام شده ان ءشالله در مدت یک ماه همه این ۱۴ مدرسه تکمیل و آماده پذیرش دانش آموزان شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.