پذیرش گردشگر توسط خانه مسافر‌های اردبیل ممنوع است

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اردبیل گفت: پذیرش گردشگر توسط خانه مسافر‌ها که بدون مجوز اقدام به پذیرش مسافران می‌کنند، ممنوع است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا شایقی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل در بازدید مشترک عوامل اماکن نیروی انتظامی استان اردبیل و کارشناسان اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل از مراکز اقامتی گفت: به منظور سامان‌دهی اماکن خصوصی اقامتی بدون مجوز که در قالب خانه مسافر اقدام به پذیرش مسافران می‌کنند این بازدید انجام شد.

او ادامه داد: هدف اصلی از این بازدید جلوگیری از فعالیت غیرمجاز خانه مسافر‌های سطح شهر است تا از تخلفات در این زمینه جلوگیری شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل گفت: در این بازدید تذکرات لازم در مورد فعالیت‌های غیرمجاز این مراکز توسط عوامل اماکن نیروی انتظامی و همچنین اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ارائه شد.

شایقی با بیان اینکه خانه مسافر‌ها در سطح استان در نیمه نخست سال فعالیت می‌کنند، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در طی دو سال اخیر هیچ گونه مجوزی صادر نشده و هرگونه فعالیت در این خصوص ممنوع است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.