رئیس مجلس شورای اسلامی زمان قطعی اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان را ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی اظهار کرد: فرهنگیان چشم انتظار اجرای رتبه بندی فرهنگیان هستند و قول داده بودیم رتبه بندی را با ۲۵ هزار میلیارد اجرا کنیم، ولی شنیده می‌شود نیکزاد گفته دولت می‌خواهد رتبه بندی را پس بگیرد، برای چه لایحه رتبه بندی بارگذاری نمی‌شود.  

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اخطار اظهار کرد: لایحه رتبه بندی مهم است، اما چون دولت لایحه را ارائه داده ما بر اساس اصل ۷۵ قانون اساسی نمی‌توانیم مسئله‌ای جدا را تصویب کنیم. اعتبار این لایحه ۲۵ هزار میلیارد در نظر گرفته شده و قطعی شده است و کمیسیون آموزش نمی‌تواند مصوبه‌ای خلاف این مسئله و با بار مالی بیشتر داشته باشد.  

«معلمان بدانند این قانون هر زمان که تصویب بشود از ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ شامل حال تمام معلمان می‌شود»؛ این جمله را قالیباف خطاب به معلمان گفت و ضمن تاکید بر اینکه به مطالب منتشر شده در فضای مجازی نباید توجهی کرد ادامه می‌دهد که ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد برای نیمه دوم امسال در نظر گرفته شده و برای سال آینده هم ۲۵ هزار میلیارد اجرایی می‌شود.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار