عدم وجود زیرساخت لازم برای عرضه اینترنتی کالا‌های اساسی درکرمانشاه

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از عدم وجود زیرساخت لازم برای عرضه اینترنتی کالا‌های اساسی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: دولت در نظر دارد برای تأمین و دسترسی آسان‌تر مردم به کالا‌های اساسی و همچنین تلاش برای ساماندهی بازار اقلام اصلی از جمله مرغ، تخم‌مرغ، روغن، برنج و… را به گونه‌ای مدیریت کند تا شرایط مطلوبی در بازار برقرار شود.

او افزود: سامانه‌ای برای اجرایی کردن این طرح طراحی شده که در برخی از شهر‌ها به دلیل وجود زیر ساخت‌های اجرایی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه بیان داشت: در استان کرمانشاه نیز درخواست آماده سازی زیر ساخت‌ها و معرفی نمایندگی‌ها برای اجرایی کردن این طرح از هفته گذشته به سازمان مرکزی تعاون روستایی ابلاغ شده است که با آماده سازی شرایط این طرح در استان کرمانشاه نیز به مرحله اجرایی می‌رسد.

صفایی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل شکر، روغن، برنج، مرغ بوده که با قیمت‌های مصوب که از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و صنعت، معدن و تجارت اعلام می‌شود در سامانه معرفی و بدون حضور واسطه‌ها بین مردم توزیع می‌شود.

او با اشاره به شرایط و نحوه ثبت‌نام در این سامانه، اظهار داشت: سرپرست خانوار‌ها با وارد کردن اطلاعات اولیه می‌توانند کالا‌های مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنند و به صورت رایگان درب منزل تحویل آن‌ها داده خواهد شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.