معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: مدیران باید با بهره‌گیری از تفکر انقلابی و جهادی در راستای بازگشت سرمایه‌های اجتماعی اقدام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در آئین تکریم و معارفه فرماندار شاهین شهر و میمه با بیان اینکه یکی از مولفه‌های حکومت داری دلگرمی مردم به نظام و حکومت است، گفت: اعمال تحریم‌ها در اندازه خود، مشکلات معیشتی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... تا حدودی مردم را آزرده خاطر، دلزده و خسته کرده‌است و نباید مدیران با تکرار اتفاقات و تذکر مداوم آن میزان دلزدگی و خستگی مردم را افرایش دهند، بلکه باید با خدمت گزاری به مردم در جهت تامین دلگرمی و بازگشت این طرفیت و سرمایه اجتماعی به حکومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه شاهین‌شهر و میمه یک شهرستان با ظرفیت و پتانسیل بالاست که از آن با نام ایران کوچک یاد می‌شود، افرود:  این شهر پتانسیل و توانمندی‌های بسیاری را در خود جای داده و نباید این شهر را بر اساس اطلاعاتی که رسانه‌های خارجی از آن یاد می‌کنند شناخت، بلکه تبلور حضور همه اقشار و توانمندی‌ها مختلف فرهنگی و قومیتی را می‌توان در مراسم‌های سوگواری عاشورای حسینی آن دید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری استان اصفهان، فرمانداران را مدیران اجرایی دولت برای همه مردم دانست و ادامه داد: فرمانداران باید بدانند جوانی که پوشش نامتعارف و افکار دگر اندیش دارد نیز فرزند و ناموس همین کشور است و باید با بهره‌گیری از تفکر انقلابی و جهادی در راستای بازگشت سرمایه‌های اجتماعی به بطن جامعه و جلب حمایت‌های مردمی اقدام کنند، زیرا تفکر انقلابی می‌تواند ناجی کشور بوده و تفکرات واگرایانه از انقلاب را به تفکرات همگرایانه با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بدل کند.

در پایان این مراسم از فعالیت‌های فرماندار اسبق شاهین‌شهر "اسفندیار تاجمیری" تقدیر و سیدمحمدرضا کاظمی طبا" به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.