مسابقات مینی فوتبال «بزرگداشت هفته بسیج و یادواره شهدای چهارم آذر اندیمشک» با قهرمانی تیم تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرحله پایانی این رقابت‌ها ظهر امروز بین تیم‌های تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) و بخشداری مرکزی برگزار شد که تیم تیپ تکاور توانست با پیروزی ۴ بر ۱ به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

آئین اختتامیه و تجلیل از تیم‌های قهرمان و نائب قهرمان با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون هماهنگ‌کننده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج)، رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار احسان کریم‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در حاشیه این آئین به خبرنگار ما گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و همچنین حماسه مقاومت اندیمشک در چهارم آذرماه سال ۱۳۶۵، مسابقات مینی فوتبال اندیمشک به همت اداره ورزش و جوانان و همکاری سپاه اندیمشک با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه ۴ تیمی و در محل مجموعه ورزشی معراج شهدای سپاه برگزار شد.

او افزود: برگزاری این قبیل مسابقات، قطعا منشأ خیر و برکاتی برای ورزشکاران اندیمشک خواهد بود.

علی شریفات رئیس کمیته مینی فوتبال خوزستان نیز با بیان اینکه این مسابقات با همکاری کامل و لازم و در سطح بالایی برگزار شد، اظهار داشت: ما همواره در کنار گسترش مینی فوتبال، در بخش فرهنگی این ورزش در مناسبت‌های مختلف به جهت حفظ آرمان‌های مقدس انقلاب به ویژه شهدای گرانقدر، مسابقاتی برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.