مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) گفت: تعداد ۱۷۰ طرح عمرانی در خراسان رضوی همزمان با هفته بسیج امسال افتتاح شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ داریوش کوکبی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در حاشیه افتتاح طرح‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در تایباد گفت: این ۱۷۰ طرح عمرانی شامل ساخت مدارس، آبرسانی، بازسازی خانه نیازمندان، لایروبی قنات ها، ساخت مسجد و خانه عالم در روستا‌های خراسان رضوی هستند.

او با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۳۹۶ قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در روست‌های خراسان رضوی فعال شد؛ افزود: تا کنون این قرارگاه تعداد ۴۰۰ پروژه عمرانی و فرهنگی با اعتباری حدود ۵۰ میلیارد تومان اجرا کرده است که بسیجیان، گروه‌های جهادی، خیرین و ادارات دولتی در آن نقش داشته اند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: این قرارگاه در روستا‌های شهرستان‌های مرزی تایباد، خواف، سرخس و کلات فعالیت می‌کند که ایجاد راه روستایی، ساخت و بازسازی منازل روستایی و طرح‌های عام المنفعه و اشتغالزایی از جمله فعالیت‌های آن است.

سرهنگ کوکبی بیان کرد: امروز نیز در شهرستان تایباد دو باب مدرسه در روستا‌های قلعه نو و آبقه، خط انتقال آب شرب دهستان کرات و لایروبی قنات در روستای آبقه افتتاح شد.

او تصریح کرد: خط انتقال آب شرب دهستان کرات با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد، لایروبی قنات آبقه با ۴۰۰ میلیون تومان و مدرسه روستای قلعه نو با یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان اجرا شده است.

انتهای پیام// ا. چ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.