شهردار کرمان برسرعت رفع مشکلات پایانه مسافربری آدینه کرمان به سبب نزدیک شدن به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سعید شعرباف شهردار کرمان بر لزوم ساماندهی و رفع مشکلات ضروری پایانه مسافربری «آدینه کرمان» در آستانه نزدیک شدن به مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها تأکید کرد.

او در نشست با مدیر پایانه مسافربری شهر کرمان که با حضور نایب‌رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر کرمان و معاون خدمات شهری شهردار برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن به مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها و افزایش تعداد مسافران از نقاط مختلف استان و کشور گفت: با در نظر گرفتن اهمیت این موضوع، لازم است رفع بعضی از مشکلات پایانه مسافربری «آدینه کرمان» در اولویت قرار گیرد.

شهردار کرمان تصریح کرد: در این راستا باید فضای سبز مجموعه اصلاح و با توجه به تعدد دسترسی‌های مختلف به پایانه و لزوم تأمین امنیت بیشتر، مسیر‌های مختلف ساماندهی و ورودی مشخصی برای آن تعریف شود.

شعرباف، با تأکید بر اینکه مشکلات مطرح‌شده در خصوص پایانه مسافربری «آدینه کرمان» نیازمند جمع‌بندی است، ادامه داد: لازم است در ابتدا اجرای اولویت‌های فوری و کوتاه‌مدت در دستور کار قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه برخی از مشکلات این پایانه نیازمند هماهنگی و تصمیم‌های مدیریتی است، تصریح کرد: باید سرویس‌دهی و ارایة خدمات بهینه و مناسبت‌تر به مسافران، در اولویت اول قرار گیرد و نیازمندی‌های مکانی مجموعه نیز در مرحلة دوم بررسی شود.

شهردار کرمان، ساماندهی خوابگاه رانندگان از جنبه‌های مختلف ازجمله مدیریت آن را لازم برشمرد و افزود: در این خصوص می‌توان با جذب سرمایه‌گذار و حمایت شورای اسلامی شهر، آن را ساماندهی کرد.

مدیر پایانه مسافربری شهرداری کرمان نیز به مشکلات موجود در پایانه مسافربری «آدینه کرمان» اشاره کرد و تعدد زیاد ورودی و خروجی‌های این پایانه و لزوم تأمین امنیت بیشتر این پایانه و همچنین ساماندهی دسترسی تاکسی‌های مسافربری به آن را ازجمله موضوعات قابل پیگیری برشمرد.

مجید مشرفی از ارایه طرح مشخص برای ورودی این پایانه خبر داد و گفت: طبق این طرح همه ورودی و خروجی‌های پایانه در یک لاین دیده شده است.
او تکمیل و تجهیز سیستم پایش تصویری، تأمین نیروی انسانی و ایجاد فضای اداری مشخص را از نیاز‌های مجموعه دانست و ادامه داد: خوابگاه رانندگان و فضای سبز مجموعه نیازمند ساماندهی است.

مشرفی، ایجاد مبلمان شهری، فضای بازی کودک و امکاناتی همچون اتاق مادر و کودک را برای این مجموعه لازم برشمرد و یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به مراسم سالگرد شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، شهر کرمان پذیرای مسافران زیادی است؛ بنابراین، لازم است مشکلات این مجموعه برطرف و خدمات بهتری به مسافران ارایه شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار