فرماندار شهرستان رشت گفت: کمیته برنامه ریزی نسبت به شاخص‌های بهره مندی در زمینه‌های مختلف راه گشا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی فتح اللهی، فرماندار رشت امروز در سومین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت در فرمانداری برگزار شد، گفت: کمیته برنامه ریزی نسبت به شاخص‌های بهره مندی در زمینه‌های مختلف راه گشا است.

او افزود: گاهی پروژه‌ها به دلیل اشتباه در برآورد و عدم دقت در برنامه‌ریزی در وقت مقرر به بهره برداری نمی‌رسند که این یک آسیب است و کمیته برنامه ریزی باعث هدفمندی در تکمیل و ارائه خدمات می‌شود.

فرماندار رشت گفت: میزان بهره وری شهرستان در آب روستایی نسبت به استان و کشور در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و این مسائل باید در کمیته برنامه ریزی عنوان، بررسی و پیگیری شوند.

فتح‌اللهی در خصوص کیفیت اجرای پروژه‌ها افزود: برای کیفیت اجرای پروژه‌ها باید در انتخاب پیمانکار، افرادی را انتخاب کنیم که توان و تخصص اجرای کار را دارند و پیشرفت و اجرای پروژه را به مباحث مالی گره نزنند تا بتوانیم نسبت به مسائل مربوطه اقدام مناسبی داشته باشیم.

او گفت: هر ماه باید از پروژه‌ها بازدید صورت گیرد و در بعضی از پروژه‌ها نظیر راه سازی زمان محدود است و باید از اکنون تمام تمهیدات لازم را فراهم کرد تا با مساعد شدن شرایط آب و هوایی پروژه با قدرت ادامه یابد.

فرماندار رشت تصریح کرد: هر دستگاهی در اجرای پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی خوب برخوردار باشد، یقینا باعث تخصیص اعتبار بهتری می شود و برعکس اگر اجرای پروژه ضعیف باشد از سهم دستگاه مربوطه کسر و به بقیه پروژه‌ها که از سرعت بیشتری برخوردارند، تخصیص می‌یابد.

 

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.