در حالی که چلنجر ۲۰۲۲ با مواد داخلی با کیفیت ​​و گیربکس دستی عرضه می شود اما هنوز هم یک کوپه جذاب است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، چلنجر خودرویی جذاب از دوج است که برای سال 2022 به روز شده است. این خودرو متقاضیان زیادی دارد و با سواری با آن می توان هیجان زیادی را تجربه کرد. این خودرو تنها خودروی عضلانی دو دری است با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می شود. 

پشت فرمان هر مدل R/T می توان صدای بالای یک 8 سلیندر را شنید. یک خودرو که هم با موتور ۵.۷ لیتری ۳۷۵ اسب بخاری یا موتور ۶.۴ لیتری ۴۸۵ اسب بخاری عرضه می شود. این خودرو در مقایسه با شورولت کامارو یا فورد موستانگ، بزرگتر و ورزشی تر است. با این حال، سواری نرم‌تر و راحت‌تری را برای مسافران فراهم می‌کند.

در حالی که چلنجر ۲۰۲۲ با مواد داخلی با کیفیت ​​و گیربکس دستی عرضه می شود اما هنوز هم یک کوپه جذاب است که رانندگان را به یاد دوران گذشته می‌اندازد. برای سال ۲۰۲۲، دوج همان کاری را انجام می‌دهد که دوج انجام می‌دهد و هیچ تغییر قابل توجهی در ترکیب چلنجر ایجاد نمی‌کند.

2022 دوج چلنجر
 

تنها تفاوت بین مدل‌های سال گذشته این است که R/T Scat Pack اکنون دارای یک زنگ امنیتی لوکس است. این ویژگی هم اکنون در بسته Convenience Group نیز گنجانده شده است؛ همچنین دمپر‌های تطبیقی ​​را برای کیفیت سواری قابل تنظیم و بسته Dynamics را برای چرخ‌های عریض ۲۰ اینچی، ترمز‌های ۶ پیستونی برمبو جلو و فرمان روکش چرمی اضافه شده است.

2022 دوج چلنجر
 

پکیج پلاس با نورپردازی محیط، درج‌های صندلی از جنس جیر مصنوعی و مواد بسیار زیباتر روی داشبورد و درها، فضای داخلی را بهبود می‌بخشد. همچنین امکانات دیگری از جمله نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، آینه‌های برقی و چراغ‌های جلو با دشارژ بالا عرضه می شود.

این خودرو در نسخه 6 سیلندرکه 305 اسب بخار قدرت ایجاد می کند، رضایت مشتریان را جلب نمی کند. موتور معمولی منحصراً با گیربکس اتومات هشت سرعته ارائه می‌شود، اما در چلنجر 8 سیلندر می توان شتاب و هیجان بالایی را تجربه کرد.

2022 دوج چلنجر
 

موتور‌های همی وی ۸ دوج داستان دیگری دارد؛ این نسخه با موتور ۵.۷ لیتری ۳۷۵ اسب بخاری بسیار رضایت بخش بوده است. کسانی که به دنبال به حداکثر رساندن پتانسیل چلنجر هستند، موتور ۶.۴ لیتری V-۸ را می‌خواهند که ۴۸۵ اسب بخار قدرت و ۴۷۵ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

2022 دوج چلنجر
 

دوج تنومند به معنای واقعی یک ماشین عضلانی است؛ از زمان طراحی مجدد خط تولید در سال ۲۰۱۵، مدل‌هایی که عرضه کرده، سواری راحتی را عرضه می کند. با این حال، در مقایسه با هندلینگ تیزتر و چسبناک کامارو و موستانگ، چلنجر در پیچ‌های سخت بسیار نرم است و فرمان آن بیش از حد نرم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار