واکسیناسیون بیش از ۲ هزار راس دام سبک علیه تب برفکی در باغملک

مسئول کانون بسیج مهندسین جامعه کشاورزی و منابع طبیعی باغملک گفت: واکسیناسیون بیش از ۲ هزار راس دام سبک علیه تب برفکی به مناسب هفته بسیج انجام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یونس منگشتی، مسئول کانون بسیج مهندسین جامعه کشاورزی و منابع طبیعی باغملک گفت: به مناسبت هفته بسیج اردوی جهادی کانون بسیج مهندسین جامعه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان با حضور اعضای این کانون جهت مایه کوبی و واکسیناسیون دام با همکاری شبکه دامپزشکی در دامداری‌های روستایی شهرستان برگزار شد و بیش از ۲ هزار راس دام سبک علیه بیماری تب برفکی واکسینه شدند.

او افزود: اهمیت بخش کشاورزی از دیدگاه امام خمینی (ره) به حدی بوده که خدمت به کشاورزی را خدمت به اسلام تلقی کرده و علاوه بر تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مبنی بر توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی و الزام مسئولان به ایجاد تغییرات اساسی در بهبود وضعیت معیشت مردم، توصیه کرده است.

منگشتی بیان داشت: فعالیت اعضای کانون در بخش کشاورزی در طول سال تداوم دارد و هم اکنون بیش از ۸۰ مربی فعال در زمان کشت جهت توصیه‌های فنی کشت، کالیبره کردن دستگاه‌های کشت و... در مزارع حضور داشته و در حال خدمت رسانی به کشاورزان عزیز هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار