مدیرعامل موسسه همدلان مهرآفرین کوثر خوزستان گفت: جشنواره غذا و صنایع دستی همدلان مهرآفرین ویژه روز جهانی معلولان در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاطمه کوثری، مدیرعامل موسسه همدلان مهرآفرین کوثر خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۰ خانواده دارای فرزند معلول با تعداد متفاوت تحت پوشش این موسسه هستند، گفت: هر سال به مناسبت روز جهانی معلولان جشن ازدواج ۱۰۰ یا ۵۰ زوج معلول در اهواز برگزار می‌شد.

او افزود: امسال با ایجاد تغییر و تحولاتی در برنامه‌های سال‌های قبل، مقرر شده جشنواره غذا و صنایع دستی با همکاری معاونت فرهنگی-هنری شهرداری اهواز و با حضور معلولان و هنرمندان مطرح استان خوزستان برگزار شود تا این قشر با حضور در این جشنواره بتوانند توانایی‌ها خود را در بخش‌های مختلف نشان دهند.

کوثری به راه اندازی ۴ غرفه متنوع در این جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: از مسئولان خوزستان و دست اندرکاران و عموم مردم استان و اهواز دعوت می‌شود با حضور در این جشنواره که از چهارشنبه تا جمعه، ۱۰ تا ۱۲ آذر ماه و به مدت ۳ روز از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در پارک ساحلی اهواز برگزار می‌شود حضور پیدا کرده و با بازدید از نمایشگاه و خرید محصولاتی که به دست این افراد تهیه می‌شوند، از آن‌ها حمایت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.