سرمربی تیم ملی بوکس درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از شرکت در مسابقات دوستانه ارمنستان توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت برگزاری اردوی تیم ملی اظهار داشت: اولین اردوی تیم ملی بوکس بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی جهان از امروز در سالن احمد ناطق نوری کمیته ملی المپیک شروع می‌شود. این اردو در جهت آماده سازی بوکسور‌ها برای شرکت در رقابت‌های ۵ جانبه ارمنستان است و تا یک روز قبل از اعزام به این کشور ادامه خواهد داشت. ما حدود ۲۰ روز دیگر عازم ارمنستان می‌شویم تا در رقابت‌های دوستانه‌ای که برنامه ریزی شرکت کنیم. برای آن بازی‌ها حدود ۶۰ درصد تیم ما تغییر می‌کند و با یک تیم جوان و آینده دار اعزام خواهیم شد تا بتوانند در آن بازی‌ها خودی نشان دهند. همچنین ۴۰ درصد تیم هم بوکسور‌هایی تشکیل می‌دهند که در رقابت‌های جهانی صربستان حضور داشتند.

ارمنستانی‌ها با هزینه خودشان ما را دعوت کردند

سرمربی تیم ملی بوکس درباره کشور‌های شرکت کننده در مسابقات بین المللی ارمنستان بیان داشت: مسابقات ۵ جانبه در مدت ۴ روز و با حضور کشور‌های ارمنستان، گرجستان، اوکراین، روسیه و ایران برگزار می‌شود. سطح بازی‌ها بالا خواهد بود. این مسابقات برای ورزشکاران ما که تا به حال در رقابت‌های جهانی شرکت نکردند و هم برای بوکسور‌هایی مثل قشلاقی، جمالی که کمتر فرصت بازی کردن داشتند خیلی خوب است. به هر حال ارمنستان در رقابت‌های جهانی صربستان خیلی خوب کار کرد و به همین دلیل با هزینه شخصی خودشان ما را به این مسابقات دعوت کردند.

نبود دکتر فیزیوتراپ و تغذیه ما را در قهرمانی جهان اذیت کرد

استکی بار دیگر درباره کمبود‌های تیم ملی برای حضور در رقابت‌های بین المللی نیز گفت: به هر حال ما برای حضور در رقابت‌های جهانی و بین المللی با کمبود‌های بسیار شدیدی مواجه هستیم. به نظر من اگر مسئولان ۱۰ درصد از زمانی که برای رشته‌های دیگر می‌گذارند را در بوکس صرف می‌کردند، قطعا شرایطمان خیلی بهتر از این‌ها بود. از جمله کمبود‌های ما در مسابقات جهانی صربستان نبود دکتر فیزیوتراپ بود که به خاطر هزینه‌های سنگین در تیم ملی حضور نداشت. این در حالی است که من در آن مسابقات به وجود دکتر فیزیوتراپ و تغذیه کاملا نیاز داشتم، اما متاسفانه به خاطر هزینه‌های سنگین نتوانستیم از وجود او استفاده کنیم.

تیم ملی بوکس

تیم ملی بوکس می‌تواند دست نیافتنی شود

سرمربی تیم ملی بوکس ادامه داد: به هر حال وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک باید بیشتر از این‌ها به تیم ملی بوکس توجه کنند. من به شما قول می‌دهم اگر توجهات به تیم ملی بوکس زیاد شود، قطعا در بازی‌های آسیایی فراتر از آن چیزی خواهیم بود که فکرش را می‌کنید و با یاری خداوند متعال می‌تواینم دست نیافتنی شویم.


بیشتر بخوانید


شرایط اقتصادی در عملکرد موسوی تاثیرگذار بود

استکی درباره انتقاد‌هایی که علیه ضعیف شدن شاهین موسوی ملی پوش با تجربه بوکس کشورمان صورت گرفته است بیان کرد: موسوی بعد از اینکه در المپیک نتوانست موفق باشد در مسابقات جهانی صربستان بازگشت خوبی داشت و توانست نمایش به مراتب بهتری از خود نشان دهد. به شما قول می‌دهم که موسوی دوباره همانی خواهد شد که قبل از المپیک بود. در هر صورت موسوی وارد زندگی متاهلی شده است و به خاطر شرایط اقتصادی که وجود دارد روی ذهن او تاثیر گذاشته است. در هر صورت با صحیت‌هایی که با اونجام دادم الان در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوارم در مسابقات آینده عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار