در هفته بسیج ۱۶ صندوق قرض الحسنه و ۸ تعاونی اشتغالزا در استان قزوین راه اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  همزمان با هفته بسیج در مراسمی در روستای آقابابا ۱۶ صندوق قرض الحسنه و ۸ تعاونی اشتغالزا استان افتتاح شد.

سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در این مراسم گفت: در هفته بسیج ۴۰۲ صندوق قرض الحسنه و ۱۵۰ تعاونی اشتغالزا به صورت کاملا مردمی در سطح کشور راه اندازی شده که یک اقدام موثر برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گفته وی، هم اکنون ۴۲ هزار گروه جهادی با حضور ۸۰۰ هزار جهادگر نسل گام دوم انقلاب در سراسر کشور خدمت رسانی و در جنگ اقتصادی شرکت می‌کنند.
سردار زهرایی اضافه کرد: ماهیت رویارویی جنگ با استکبار، روزگاری سخت و نظامی بود، ولی امروز به کمپین فشار حداکثری اقتصادی و فرهنگی تبدیل شده و به جنگ اراده و باور ملت ایران رسیده است.

وی اظهار داشت: جوانان گام دوم انقلاب اسلامی مانند پدران، اساتید و بزرگان خود با اراده بزرگ و اسلامی باز هم پوزه استکبار را به خاک مذلت می‌کشانند.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی تفاوت‌های بسیاری با حکومت‌های دنیا دارد، گفت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های انقلاب اسلامی، حضور مردم در زیر سایه ولایت فقیه بوده که یک حکومت مردم سالار دینی را به وجود آورده و مقبولیت، مشروعیت و کارآمدی نظام با مردم است.

سردار زهرایی افزود: مولفه‌های جنگ اقتصادی با جنگ نظامی متفاوت است و مسوولان وظیفه دارند با تمام توان، پشتیبان سربازان جنگ اقتصادی باشند و از صندوق‌های قرض الحسنه و کارآفرینان با تمام وجود حمایت کنند.

وی اضافه کرد: اعتماد به مردم و تسهیل سازی ۲ عملکردی است که می‌تواند مشکلات را کاهش دهد و بسیج این مهم را به خوبی انجام می‌دهد و به عنوان یک سازمان تسهیلگر اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.