مدیر پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد، از افتتاح بخش آندوسکوپی این پلی کلینیک همزمان با هفته مبارک بسیج خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به مناسبت هفته بسیج بخش آندوسکوپی پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) افتتاح شد.

کوروش قربانپور مدیر پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد گفت: این بخش با حضور ریاست، معاونین درمان و توسعه و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان با صرف اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به نیاز مبرم مردم استان به ارائه خدمات آندوسکوپی در بخش سرپایی افزود: با ارائه خدمات آندوسکوپی و کولونوسکوپی در پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد بخش زیادی از مراجعات و بستری‌های بیمارستانی برای دریافت این خدمت کاهش می‌یابد.

قربانپور دریافت خدمت تخصصی آندوسکوپی با یک پنجم هزینه بخش خصوصی، تسریع در روند نوبت دهی و درمان بیماران گوارشی را از مزایای راه اندازی بخش آندوسکوپی برشمرد و اضافه کرد: در حال حاضر امکان ارائه این خدمت در شیف عصر روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه فراهم گردیده است.

او همچنین از ارائه ماهانه بیش از ۲۵ هزار خدمت ویزیت و بیش از ۱۰ هزار خدمت پاراکلینیک شامل آزمایشگاه، سونوگرافی، رادیولوژی، ENT، تراکم استخوان، اکو، تست ورزش و نوار قلب در پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد خبر داد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار