دادستان عمومی و انقلاب سقز از دستگیری سه نوجوان شرور که در پارک‌های شهر ایجاد نا امنی کرده بودند خبر داد و گفت: این افراد به کانون‌های اصلاح و تربیت انتقال داده می‌شوند.

 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، علیرضا رضاپور دادستان عمومی و انقلاب سقز اظهار داشت: مدتی است درگیری‌های خیابانی و چاقوکشی در پارک‌ها میان نوجوانان و جوانان افزایش یافته است که در همین راستا سه نفر از این افراد دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت انتقال داده شده اند.

رضاپور افزود: برای مقابله با این ناهنجاری‌ها و کاهش نزاع و درگیری‌های خیابانی در میان جوانان، باید فرهنگ سازی در این خصوص صورت بگیرد و خانواده، مدارس، ائمه جماعت و آموزش‌های صحیح در فضای مجازی اولویت این فرهنگ سازی باشد.

او با اشاره به اینکه علیرغم افزایش درگیری‌های خیابانی، برخورد قانونی نیز با این افراد افزایش یافته است، اضافه کرد: به هیچ عنوان با این افراد که آرامش و نظم جامعه را مختل می‌کنند مماشات نمی‌کنیم و قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب سقز به برخورد با ارازل و اوباشی که باعث رعب و وحشت مردم می‌شوند، اشاره کرد و گفت: یکسری از این افراد شرور و شناخته شده را دستگیر کردیم و در حال حاضر در زندان هستند و یکسری دیگر هم مرتب به آنان تذکر می‌دهیم تا از شرارت به دور باشند.

رضاپور یادآور شد: در خصوص مقابله با ارازل و اوباش و کسانی که نظم جامعه را بر هم می‌زنند، شعبه جدیدی را در دادگاه ایجاد کردیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.