فاطمی گفت: هر تصمیمی که در حوزه آب گرفته می‌شود باید منافع چهار استان را تامین کند و تاکید مسئولان کشوری نیز بر این مهم استوار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهران فاطمی استاندار یزد گفت: پیگیری‌های زیاد و مکرری در روز‌های اخیر به ویژه امروز صورت گرفته تا مطالبات به حق مردم استان به صورت قانونی پیگیری شود. 

او افزود: هفت بار با شخص وزیر کشور صحبت شده و وی  ساعت ۳.۵ بامداد پیگیر مساله آب استان و تعرض‌های صورت گرفته بود.

رئیس دفتر رئیس جمهور هم پیگیر وضعیت آب شرب استان شده و پیگیری‌های لازم را انجام داد.

استاندار یزد ادامه داد: مجموعه این پیگیری‌ها سبب شد شورای امنیت کشور امروز تشکیل جلسه داده و مصوبات بسیار خوبی برای تامین آب پایدار و امنیت خط انتقال آب استان داشتند.

فاطمی تصریح کرد: اکیپ‌های آب منطقه به سرعت تعمیرات خط را انجام دادند و آب در مسیر لوله قرار گرفته و جای هیچ نگرانی برای تامین آب استان وجود ندارد. ممکن است برخی اماکن با افت فشار مواجه شده اند که در حال پیگیری هستیم و به مردم اطمینان می‌دهیم که هیچ مشکلی وجود ندارد.

او اظهار داشت: هر تصمیم ملی که در حوزه آب گرفته شود باید برای هر چهار استان باشد و منافع این استان‌ها لحاظ شود و تاکید مسئولان کشوری نیز بر این مهم استوار است.

فاطمی ادامه داد: مصوبات شورای امنیت کشور کاملا محرمانه است، اما مصوبات آن در راستای تامین امنیت خط لوله انتقالی بوده که می‌تواند در این زمینه بسیار تاثیرگذار باشد.

استاندار یزد گفت: ما مطالبات را به صورت جدی پیگیری کرده و مسئولان استان اعم از نماینده، ولی فقیه، نمایندگان مجلس و بنده به عنوان استاندار در حال مطالبه هستیم و در این زمینه بی تفاوت نیستیم.

او با اشاره به پیگیری این مساله توسط رئیس جمهور و وزیر کشور افزود: نباید اقداماتی انجام دهیم که منافع و انسجام ملی ما تحت تاثیر قرار گرفته و ضد انقلابی که هم اکنون درصدد ماهگیری از آب گل آلود است، روی این مطالبات مردمی سوار شود و برای امنیت کشور مشکل ایجاد کند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: آب شرب ، انتقال آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
وای خدارحم کنه،هروقت مسئولان دور هم جمع میشن یه دردسری بزرگتر درست میشه نمیتونن کاری درست انجام بدن