مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دانش آموزان امروز آینده سازان فردا هستند و برای تداوم راه انقلاب باید آن‌ها را بسیجی بار بیاوریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجید یزدان پناه در دیدار بافرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، از تشکیل بسیج به عنوان یادگار مهم امام (ره) یاد کرد و گفت: ایجاد بسیج توسط حضرت امام در ابتدای پیروزی انقلاب موجب مصون ماندن کشور از حوادث و فتنه‌های مختلف شده است.

یزدان پناه با اشاره به اهمیت تقویت روحیه استکبار ستیزی در بین دانش آموزان، تاکید کرد: حفظ روحیه بسیجی در بین دانش آموزان و گسترش آن یکی از ضرورت‌های جامعه امروز است.

او  با بیان اینکه بسیج دانش آموزی باید روحیه بسیجی را در بین دانش آموزان ترویج دهد، ادامه داد: اصول مبانی فکری انسان در دوران نوجوانی و جوانی شکل می‌گیرد، لذا تقویت معنویت و اخلاق اسلامی در این سنین دانش آموزی بسیار اهمیت دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سپس بر تقویت روحیه استکبار ستیزی در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: تمام انبیای الهی برای مبارزه با ظلم مبعوث شده‌اند لذا مسئله استکبار ستیزی و ظلم ستیزی یک موضوع محوری در دین مبین اسلام است که باید در وجود دانش آموزان نهادینه شود.

او اضافه کرد: تقویت روحیه استکبار ستیزی، تربیت نیرو‌هایی در طراز انقلاب، ایجاد نشاط و شادابی و پیاده سازی سند تحول بنیادین از جمله اهداف سازمان بسیج دانش آموزی در گام دوم انقلاب در استان خواهد بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.