مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: امروز بسیج دایره عمل را از مفاهیم و تعاریف فراتر گذاشته و در همه عرصه‌هایی که نظام و انقلاب و کشور به آن نیاز داشته با آمادگی کامل، حضوری آگاهانه و مسوولانه را رقم زده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  مهرداد جهاندیده  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در یادوآره شهدای حوزه مقاومت روح الله ناحیه ویژه سپاه زاهدان اظهارداشت: تشکیل بسیج منبعث از نگاه حکیمانه و دور اندیش حضرت امام خمینی (ره) نشأت گرفته است و مردمی بودن و مردمی ماندن از بارزترین ویژگی‌های این نهاد انقلابی به شمار می‌رود.

وی افزود: هنگامی که لازم بود بسیج با حضور موثر در میدان دفاع مقدس از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد و پس از آن نیز این ظرفیت عظیم در خدمت سازندگی و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه قرار گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بهترین مصداق برای مفهوم بسیج خدمات ملموس و قابل مشاهده‌ای است که در اقصی نقاط کشور به انجام رسانده است.

وی تاکید کرد: بسیج درعین عمل به اهداف خویش، به عنوان یک نهاد هم‌افزا وهم گرا در کنار دستگاه‌های اجرایی در جهت تحقق رسالت و نهضت خدمت‌رسانی به آحاد مردم جامعه قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار