مدیر امور آبفای رامهرمز گفت: عملیات ساخت اتاق کلرزنی ویژه تاسیسات دشت دنا آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،محمود احمدی مدیر امور آبفای رامهرمز گفت: طی مدت گذشته و بنا بر گزارشات اکیپ کنترل کیفیت این مجموعه و پس از بررسی‌های مداوم به این نتیجه رسیدیم که آب ارسالی از تاسیسات دشت دنا که به روستا‌های دشت دنا، آبشار و سرگچ ارسال می شود از لحاظ کیفی دارای استاندارد‌های مد نظر مجموعه نیست.

او بیان داشت: طی ادوار گذشته عملیات کلرزنی و گندزدایی در تاسیسات پیش از دشت دنا انجام می شد که همین موضوع تا رسیدن آب به تاسیسات مذکور و ارسال مجدد به روستا‌های هدف، از کیفیت آب کاسته و این مجموعه از شرایط موجود ناراضی بود.

احمدی تصریح کرد: پس از بررسی‌های فراوان و آزمودن راه‌های مختلف بهترین گزینه ساخت یک مجموعه‌ی کلرزنی ویژه‌ی همان تاسیسات بود که پس از مذاکرات متفاوت با مجموعه‌ی کارشناسان آبفا رامهرمز و پیگیری‌های مربوطه توانستیم نسبت به آماده سازی بودجه‌ی مورد نیاز جهت تکمیل این مجموعه (اتاق میژه کلرزنی) اقدام و مراتب را به پرسنل ابلاغ کنیم.

مدیر امور آبفا رامهرمز ادامه داد: عملیات ساخت، تکمیل و تجهیز کلرزنی آغاز شده است که انشالله با تمام سرعت ممکن پیگیر اجرایی شدن آن خواهیم بود؛ و به حول و قوه پروردگار متعال پس از پایان ساخت و تجهیز و آغاز بهره برداری مراتب را به اطلاع شهروندان بزرگوار خواهیم رساند. لازم به یادآوریست که از یکایک همشهریان گرامی تقاضامندیم (در مصرف صحیح و بهینه آب کوشا باشند و با پرداخت به موقع آب بها ما را در بهبود خدمات یاری نمایند).

انتهای پیام/م

برچسب ها: آب شرب ، انتقال آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.