سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان از عملکرد داوران در بازی‌های تیمش انتقاد کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، ابوذر شجاعی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص عملکرد داوری در دیدار روز گذشته این تیم با مس رفسنجان اظهار داشت: در بازی هفته قبل اشتباه داور در بازی با آلومینیوم اراک شرایط و نتیجه بازی را تغییر داد و تیم ما از دریافت امتیاز بی بهره ماند. در بازی با مس رفسنجان هم این قصه پر غصه تکرار شد. از دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌خواهیم به این قضیه ورود کنند تا با این گونه قضاوت ها، باشگاه مردمی نفت مسجدسلیمان و تیم‌های دیگر آسیب نبینند.

شجاعی در ادامه گفت: بعد از بازی با آلومینیوم به دلیل اشتباهات داوری به دپارتمان داوری نامه زدیم و در خصوص نحوه قضاوت داوران بار‌ها با مسئولان دپارتمان صحبت کردیم؛ اما متاسفانه این دپارتمان هیچ گونه توجهی به صحبت‌های ما ندارد. 

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجد سلیمان افزود: در بازی ما با مس رفسنجان باز هم اشتباهات داوری تکرار شدند و هیچ کس جوابگوی این اتفاقات نیست. سوال این جا است که چرا دپارتمان داوری توجهی به گفته‌های ما ندارد؟

او گفت: از یک طرف قانون دست ما را در موضوع مالی بسته و نمی‌توانیم از بودجه وزارت نفت بهره‌مند شویم. از طرف دیگر هم در داوری‌ها به ما ظلم می‌شود. از رئیس فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته انضباطی خواهش می‌کنم به این قضیه ورود کنند تا حق از دست رفته باشگاه نفت مسجدسلیمان را برگردانند.

شجاعی گفت: ما درصدی از پول بازیکنان را پرداخت و تلاش کردیم در حد توان شرایط لازم جهت رفاه تیم را فراهم کنیم. بازیکنان و کادر فنی ما توان و نمایش فنی خوبی از خود به نمایش گذاشته اند، اما جای تاسف دارد که داوری‌ها علیه ما است و به نوعی سر ما را می‌برند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۱۰:۰۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
لنگپولیس برنده و آخر فصل قهرمان گردد ، برای همه کافی است .
آخرین اخبار