دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نقش بسیج در تمام عرصه‌ها انکارناپذیر است وهمه ملت ایران امروز بسیجی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سیدضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در نشست با طلاب در حوزه علیمه رشت با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج نقش اساسی و مهمی در تمام عرصه‌ها از جمله دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی، در مواقع بروز بلایای طبیعی و بحران کرونا داشته و دارد.

او با بیان اینکه بسیجیان در دوران دفاع مقدس کار‌های ارزشمندی از خود به یادگار گذاشتند، افزود: امروز مهمترین وظیفه سپاه و بسیج کمک به دولت و مردم و محرومیت‌زدایی ست و باید اقدامات این نهاد ارزشی در همه ابعاد اطلاع‌رسانی شود.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیجیان همواره، در کنار مردم و برای مردم گام برداشته اند، گفت: امروز در هر جا از مملکت مشکلی پیش بیاید بسیج وارد عرصه می‌شود.

سیدضیاءالدین حزنی با اشاره به اینکه دشمن تمام تمرکز خود را بر روی نسل جوان دارد تا اسلام را نابود کند، تصریح کرد: با رهنمود‌های مقام معظم رهبری و نیرو‌های بسیجی دشمن هرگز نمی‌تواند به اهداف شوم خود دست یابد.

 

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.