نخستین دوره آموزشی مدیران اجرایی و مسئولان واحد خواهران دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین شریفانی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شرایط شغلی مدیران اجرایی نهاد حساس و نقش آن‌ها به عنوان مباشر دفاتر نهاد بسیار تعیین کننده است.

او بیان کرد: اجرای امور و عملیاتی کردن برنامه‌های نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با همراهی و همکاری مدیران اجرایی امکان پذیر می‌شود و تصمیم گیری‌ها و سیاست‌های اعلامی از سوی مسئولان نهاد رهبری در استان‌ها از مجرای مدیران اجرایی و مسئولان امور خواهران به منصه ظهور می‌رسد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسین قنا دزاده مدیر آموزش منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نیز تصریح کرد: آموزش منابع انسانی در سازمان‌های ماموریت محور جایگاه ویژه‌ای دارد، زیرا وابسته به خدمت و امکانات نیست بلکه متکی به افراد است و همه همکاران نهاد در خط مقدم میدان برنامه ریزی برای دانشجویان قرار دارند.

او با اشاره به اینکه افراد در مجموعه نهاد رهبری بر اساس قابلیت‌های فردی و شخصی جذب شده‌اند ادامه داد: آموزش بر اساس سیاست‌ها و نظام ارزشی این سازمان جدیت بیشتری پیدا می‌کند و در حال حاضر در مجموعه آموزشی نهاد، زیر ساخت‌ها ایجاد شده و زنجیره‌های مشخصی برای مسیر آموزش تعبیه شده است تا همه همکاران از این آموزش احساس رضایت کنند.

 ۸۰ شرکت کننده در دوره دو روزه آموزشی مدیران اجرایی و مسئولان واحد خواهران دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور، علاوه بر مسائل فرهنگی روز از جمله سواد رسانه و تعاملات خانواده و جامعه، با تشکیلات جدید مجموعه دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز نیز آشنا شدند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار