سرپرست فرماندهی انتظامی خرمشهر از کشف ۱۱ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارق آن‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،  سرهنگ واحد مظفری، سرپرست فرماندهی انتظامی خرمشهر گفت: ماموران پلیس آگاهی خرمشهر پس از چند فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان با انجام اقدامات تخصصی و هماهنگی مقام قضایی یک سارق حرفه‌ای موتور سیکلت را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند و موفق به کشف ۱۱ موتور سیکلت سرقتی از آن شدند.

او با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سارق تجهیزات ترانس برق در خرمشهر دستگیر شد

سرهنگ مظفری از دستگیری سارق تجهیزات ترانس برق هنگام سرقت و کشف ۳ فقره سرقت در این زمینه توسط ماموران پاسگاه کفیشه در گشت زنی نیز خبر داد.

او توضیح داد: در بازرسی بعمل آمده مقداری اموال مسروقه از جمله یک عدد کنتور سه فاز، کابل ۷۵ کیلو وات به طول ۲ متر، ۲ عدد پایه استقرار ترانس، پنکه سقفی و جعبه کنتور کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خرمشهر با اعلام تشکیل پرونده و تحویل آن به مرجع قضایی گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت تجهیزات ترانس برق روستایی در شهرستان خرمشهر، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی این فرماندهی قرارگرفت.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.