با اعلام ریچارد برانسون بنیانگذار Virgin Galactic یک مهماندار سابق هواپیما برنده جایزه سفر رایگان به فضا شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از digitaltrends، شرکت Virgin Galactic به تازگی برنده سفر فضایی زیر مداری رایگان با هواپیمای راکتی خود را اعلام کرد. این برنده خوش شانس Keisha S، مربی سلامت و مهماندار سابق هواپیما از آنتیگوا در دریای کارائیب است. این جایزه شامل دو صندلی به ارزش هر کدام ۴۵۰ هزار دلار است بنابراین کیشا دخترش که در رشته اخترفیزیک تحصیل می‌کند را نیز به همراه خود به این سفر هیجان انگیز خواهد برد. ریچارد برانسون بنیانگذار Virgin Galactic که خود در ماه جولای با سفینه فضایی VSS Unity این شرکت یک پرواز آزمایشی انجام داده بود، با هدف کاهش تبلیغات شخصاً برای ارائه خبر جایزه نزد کیشا آمد. کیشا که عاشق پرواز و رفتن به فضا بوده است، حال می‌تواند به رویای خود برسد.

کیشا

چه نوع تجربه‌ای در انتظار کیشا و دخترش است؟

سفر با Unity متصل به هواپیمای حامل VMS Eve آغاز خواهد شد. Eve قبل از حرکت یونیتی در ارتفاع حدود ۱۵ هزار متری پرواز و سپس موشک خود را برای رها کردن هواپیما و مسافران در ارتفاع حدود ۸۶ هزار متری آزاد می‌کند. آن‌ها پس از این اتفاق یک دوره کوتاه و شگفت انگیز بی‎وزنی را تجربه می‌کنند و در اطراف کابین شناور می‌شوند و از مناظر باورنکردنی زمین لذت می‌برند. البته هیچ تاریخی برای انجام این پرواز تعیین نشده و خیلی بعید به نظر می‌رسد که تا پایان سال ۲۰۲۲ انجام شود، زیرا Virgin Galactic در حال انجام آزمایشات بیشتر روی Eve و Unity است.

 سفر فضایی

این قرعه کشی توسط پلتفرم جمع آوری کمک‌های مالی Omaze حمایت و از ژوئیه تا سپتامبر برگزار شد. از شرکت کنندگان خواسته شده بود تا به خیریه غیرانتفاعی Space for Humanity کمک مالی کنند. بیش از ۱۶۴ هزار نفر از سراسر جهان در این مسابقه شرکت کردند که در مجموع حدود ۱.۷ میلیون دلار کمک مالی جمع آوری شد. عواید حاصل از آن به نفع برنامه فضانورد - شهروند Space for Humanity خواهد بود، برنامه‌ای که قصد دارد با ارائه راه حلی زمینه حضور افراد بیشتری را در فضا آماده کند. در هر صورت، تجربه ارائه شده توسط شرکت‌های Virgin Galactic و رقیب آن یعنی Blue Origin در حوزه سفر‌های فضایی باعث می‌شود مسافران یک تجربه شیرین و جالب داشته باشند.

ریچارد برانسون


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار