اولین عکس از خودروی Ford Escape ۲۰۲۳ فیس لیفت شده

تصاویر جدید نشان می‌دهد که شرکت فورد در حال آزمایش خودروی اسکیپ ۲۰۲۳ است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از موتور وان، طبق گزارش‌های منتشر شده یک خودروی فورد اسکیپ به روز شده در راه بازار است. همچنین اخیراً یک رندر غیررسمی ارائه شد که نشان می‌داد مدل بعدی این خودرو چگونه می‌تواند به نظر برسد. اکنون، مجموعه‌ای از عکس‌های جاسوسی منتشر شده، که نمونه اولیه استتار شده‌ای از مدل جدید فورد اسکیپ را نشان می‌دهد که احتمالا برای سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

همانطور که در تصاویر مشخص است، ما با یک فیس لیفت ساده در عین حال با مدلی کاملا جدید روبرو هستیم. نسل چهارم Escape در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک مدل ۲۰۲۰ راه اندازی شد، اما بخش شاسی بلند‌های جمع و جور، یکی از شلوغ‌ترین و رقابتی‌ترین گروه‌ها در بین تمام خودروسازی‌ها است، در نتیجه به روز ماندن در میان دریای عظیمی از انتخاب ها، برای حفظ فروش کاملاً ضروری است. این خودروی فیس لیفت شده باید Escape را به روز کند، آن هم نه فقط با مجموعه جدیدی از چراغ‌های جلو.

خودروی Ford Escape ۲۰۲۳ فیس لیفت شده

اگر شرکت فورد خودروی Escape به روز شده را در تابستان آینده معرفی کند، سه سال از نسل فعلی آن می‌گذرد و با یک برنامه معمولی به‌روزرسانی مطابقت دارد. اگر این تئوری درست باشد، Escape به روز شده یک مدل ۲۰۲۳ خواهد بود که تا پایان سال ۲۰۲۲ به فروش خواهد رسید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.