معاون حقوقي رئيس جمهور گفت: پرونده هر يك از شهداي بسيجي ما سند حقانيت ما است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمددهقان معاون حقوقي رئيس جمهور در همايش بزرگ بسيجيان طرقبه شانديز گفت :پرونده هر يك از شهداي بسيجي ما سند حقانيت ما است، بسیجی یک افتخار و یک سند هویت و روایت دلاور مردی مردان ایران عزیز است .

او افزود: امیدواریم در مسیر خون شهدا ثابت قدم باشیم و و باید اذعان کنیم اگر بسیج نبود کشور در برابر هجمه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان تاب نمی آورد .

معاون حقوقی رئیس جمهور ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب خیال باطل داشتند که می توانند ایران قدرتمند را از پای درآورند و بدانند که با حضور بسیج ارمان های نظام و انقلاب حفظ خواهد شد .

دهقان بیان کرد: وضعیت اقتصادی جامعه نامناسب و بیمار گونه است و متاسفانه علاوه بر فشارهای خارجی خیانت بعضی مهره های دست نشانده غرب در داخل به اقتصاد کشور آسیب رساندند و خزانه کشور را خالی کردند ، در موقعیت فعلی باید با اراده محکم اقتصاد بیمار جامعه را مداوا کنیم و بسیجیان میتوانند در این مسیر وارد شوند و دولتمردان را کمک کنند .

او تصریح کرد : بسیجیان را به مطالبه گری از مسئولین درجهت اصلاح امور دعوت میکنیم و تاکید داریم باید با خیانت کاران به نظام و انقلاب برخورد قانونی شود .


انتهای پیام/م.ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.