مشکل اخیر توییتر، کاربران ios ۱۵ را به طور تصادفی از برنامه خارج می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از 9to5mac، یک ایراد در اپلیکیشن توییتر برای iOS طی چند روز گذشته ظاهر شده است. بر اساس تعدادی از شکایات کاربران، اپلیکیشن توییتر به طور غیرمنتظره‌ای افراد را از حساب کاربری خود خارج می‌کند. ظاهراً این مشکل عمدتاً بر کاربران iOS ۱۵ تأثیر می‌گذارد و توییتر تأیید کرده است که در حال بررسی این اختلال است.

در یک به‌روزرسانی که امروز به اشتراک گذاشته شد، تیم پشتیبانی توییتر تأکید کرد که در حال بررسی این موضوع است. توییتر در یک توییت گفت که ما به دنبال ایرادی هستیم که باعث خروج غیرمنتظره کاربران در iOS ۱۵ شده است. پاسخ‌ها به توییت نشان می‌دهد که این ایراد بر تعداد نسبتاً زیادی از کاربران تأثیر می‌گذارد، که بسیاری از آن‌ها می‌گویند چند بار یا بیشتر وارد سیستم شده‌اند. جزئیات بیشتر در مورد میزان این ایراد نامشخص است.

توییت توییتر

ظاهراً این ایراد بر روی افرادی که iOS ۱۵ دارند تأثیر می‌گذارد. کاربران می‌گویند که آن‌ها چندین بار در روز بدون توضیح از حساب خود خارج می‌شوند. اگر چندین حساب توییتر دارید، این ایراد به طور تصادفی و مکرر شما را از همه آن‌ها خارج می‌کند. آیا تحت تأثیر این مشکل توییتر برای iOS قرار گرفته اید؟


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار