فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر خرید و فروش اموال مسروقه توسط فردی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر زابل، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری تحقیقات تخصصی خود را در این خصوص آغاز و با انجام یک سری اقدامات فنی از وجود تعداد زیادی اموال مسروقه در انبار ضایعاتی این فرد اطمینان حاصل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: مأموران با حصول اطمینان از موضوع، به محل اعزام و ضمن دستگیری این فرد، در بازرسی از انبار ضایعاتی او تعداد زیادی اموال مسروقه، شامل لوله‌های مسی کولرگازی، کابل برق، آهن آلات، چندین دستگاه پمپ آب و موتور کولر آبی، چند دستگاه باتری و قطعات مختلف خودرو و ... را به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهم ۲۴ ساله پس از انتقال به کلانتری به فعالیت بزهکارانه خود اقرار و تحقیقات تخصصی برای شناسایی و دستگیری سارقان اموال مکشوفه ادامه دارد.

سرهنگ ثمره حسینی در پایان، ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و پاکسازی نقاط آلوده، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار