فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از وقوع انواع سرقت خبر داد و گفت: در این طرح ۱۱ سارق دستگیر و ۳۷ فقره انواع سرقت کشف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ حسن کیخا فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع انواع سرقت‌های خرد در سطح محلات، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز با بهره گیری از حداکثر توان انتظامی و عملیاتی پلیس شهرستان خاش، با قدرت و جدیت اجرا شد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح مأموران انتظامی این شهرستان با محوریت پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی خود ۲۰ سارق را شناسایی و در چند عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: با دستگیری این سارقان ۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه توقیف و در بازرسی از مخفیگاه‌های آن‌ها بیش از ۴۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ کیخا بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۳۷ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی در پایان از همکاری، مشارکت و همدلی صمیمانه مردم و مسئولان در برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد و از تمام شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را با شماره تماس مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار