همزمان با هفته بسیج در آیینی از تمثال امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شرکت آب و فاضلاب مشهد رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی روز چهارشنبه در مراسم رونمایی از تمثال امام راحل ، مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی گفت: امام راحل (ره) اولین بسیجی این نظام و انقلاب بودند.

او افزود: بسیج مظهر همه خوبی‌ها و تمام عظمت و کرامتی است که امروز در کشور داریم، این عظمت و بزرگی به آسانی به دست نیامده و پشتوانه مهم آن، ایثار و ازخودگذشتگی، تلاش بی وقفه و بدون منت و بدون ترس از خیل عظیم و به قصد قربت است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به موضوع جهاد تبیین که از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است ادامه داد: جهاد تبیین یک عمل انقلابی، ضروری و مهم در برابر تلاش جبهه متحد کفر است که تفاوتی با جهاد رزمی در برابر دشمن ندارد.

حسین اسماعیلیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد نیز در این مراسم گفت: مفتخریم که امروز ساختمان ستاد مرکزی این شرکت به نام و تصویر مبارک سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

همایش فرماندهان بسیج ادارات مشهد روز چهارشنبه در شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار و از تمثال امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و سردار شهید سلیمانی رونمایی شد.

 

انتهای پیام//ر.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.