سرمربی تیم فوتبال استقلال به عملکرد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بازی با گل گهر گفت: دوست نداشتم به کنفرانس خبری بیایم و به احترام شما آمدم. اتفاقاتی در این فوتبال رخ می‌دهند که از آن ها تعجب می‌کنم.

او افزود: تیم من کار کرده، وارد جلسه شده است و به استادیوم آمدیم بعد گفتند نمی‌توانید از ۲ بازیکن استفاده کنید و نمی‌توانند بازی کنند. این موضوع را نباید زودتر به ما اعلام کنند؟ ساعت ۱۳:۲۹ به ما اعلام کردند که نمی‌توانید از ۲ بازیکن تیمتان استفاده کنید. دیروز به دستیارم اعلام کردم تمامی بازیکنان را در دیدار مقابل گل گهر باید در اختیار داشته باشیم.

مجیدی بیان کرد: از بازیکنانم خواستم با توجه به اتفاق رخ داده، تمام تلاش خود را به کار بگیرند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم؛ چون فوتبال خوبی را شاهد بودند. فکر نمی‌کنم در نیمه دوم دروازه بان ما را تماشاگران در تلویزیون دیده باشند. واقعا جای تاسف دارد که اعلام می‌کنند بازیکنی نمی‌تواند به میدان برود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال بیان کرد: کل بازی در اختیار ما بود. فکر نمی‌کنم یک ضربه به چارچوب ما برخورد کرده باشد.۲ بازیکن خارجی را قبل بازی از دست دادیم، اما از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

مجیدی افزود: باید ۲۴ ساعت قبل از بازی به ما اعلام می‌کردند که ۲ بازیکن ما نمی‌توانند بازی کنند. در کل علاقه ندارم تمرکزم بر هم بخورد. این اتفاقات جدید نیستند و از این موارد در فوتبال زیاد دیده ایم.

او گفت: در حوزه من نیست درباره تبلیغات محیطی نظر بدهم. حق من بود که ۲۴ ساعت قبل در جریان باشم؛ نه این که ۲ ساعت مانده به بازی به من اعلام کنند. من کاری به مسائل دیگر ندارم. فقط فکر می‌کنم در ایران چنین اتفاقاتی رخ بدهند.

مجیدی درباره این که در رسانه‌ها اعلام شده بود این بازیکنان به بازی نمی‌رسند، گفت: رسانه‌هایی که اعلام کردند برای انسان‌هایی هستند که این نقشه را طراحی کردند و به خوبی آن‌ها را می‌شناسیم.

او افزود: به جرات می‌گویم ۲ بازیکن خارجی به جمع ما اضافه شدند. بازیکنان خارجی تیم با تجربه هستند و بچه‌ها را برای کسب سه امتیاز تشویق کردند. من از یامگا و ژستد عذر خواهی کردم که چنین اتفاقاتی رخ دادند.

مجیدی گفت: حق ما برد بود. اگر در زدن ضربات آخر دقت می‌کردیم، باید برنده بازی می‌شدیم.

او بیان کرد: هافبک‌های تیم بسیار خوب هستند، اما به دنبال جذب هافبک هستیم؛ فرصت نداشتیم. برای جذب بازیکنان خارجی تیم زمان زیادی را گذاشتیم. اکنون وقت جذب بازیکن آزاد است که به درد ما نمی‌خورد.

مجیدی درباره این که بحث جاسوس در تیم مطرح شده است، گفت: من به خاطر فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و هیئت فوتبال به نشست نیامدم و فقط به خاطر خبرنگاران آمدم. اصلا بحث جاسوس برایم مهم نیست و چنین موضوعی در تیم من رخ نمی‌دهد. بازیکنان من شریف هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
استقلال(تاج)
۲۰:۵۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
دیوانه کننده است
آخرین اخبار