سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص دیدار با آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با آلومینیوم اراک گفت: در خصوص بازی نمی‌دانم چه بگویم. امروز تیمم بسیار خوب بازی کرد، اما موقعیت‌هایی که به دست می‌آوردیم گل نمی‌شدند. افتخار می‌کنم که بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند.

او ادامه داد: اتفاقات عجیب و غریب برای تیم ما رخ می‌دهند. مثل ۵ بازی گذشته بودیم، اما متاسفانه شرایط و موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم گل نمی‌شوند. افتخار می‌کنم به این مجموعه و بازیکنان که با تمام وجودشان در خدمت تیم هستند. باید بیشتر کار کنیم و شرایطمان را تغییر دهیم. در این بازی شما دیدید که موقعیت‌های خیلی خوبی برای برنده شدن داشتیم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. وقتی حریف دقیقه ۹۴ تعویض می‌کند، یعنی از نتیجه راضی است. امتیاز خوبی در خانه حریف گرفتیم. تیم آلومینیوم اراک، تیم بسیار خوبی است.

عنایتی افزود: به رسول خطیبی برای داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله که بتواند در بازی‌های بعدی نتیجه خوبی بگیرد و موفق باشد. ما با تیم صدرنشین لیگ بازی داشتیم و می‌دانستیم بازی سخت و سنگینی در پیش داریم. اگر اعتماد به نفس بیشتری در بازیکنانمان بود، می‌توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم؛ اما راضی هستم. باید پله پله جلو برویم تا به هدفمان برسیم. شرایطمان بد نیست و اطمینان دارم در هفته‌های آینده شرایط تیم تغییر خواهد کرد.

عنایتی در خصوص انتقاد‌هایی که به زمین چمن ورزشگاه انقلاب کرج وارد می‌شود، تصریح کرد: ما در این شهر احساس غریبی نکردیم. این زمین از دید من خوب بود. البته من داخل این زمین نرفتم که ببینم کیفیتش چطور است. با توجه به بارندگی شدیدی که قبل از بازی بود، این زمین کیفیت خودش را داشت و از نظر من زمین مشکل خاصی نداشت و در کل از کیفیت زمین راضی بودم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار