رژیم صهیونیستی یک نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی را به ۱۰ سال زندان و پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی قدس، کمیته اسرای قدس از محکوم شدن یک نوجوان فلسطینی ۱۷ ساله به یک دهه حبس در زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر این اساس، رژیم صهیونیستی یک نوجوان ۱۷ ساله ساکن شهر اشغالی قدس به نام «محمد خالد ابوسنینه»، را به ۱۰ سال حبس قطعی و جریمه نقدی ۱۷۰ هزار شِکِل به عنوان غرامت محکوم کرد.

همچنین یک فلسطینی بر اثر واژگونی خودروی وی در پی اقدام شهرک نشینیان صهیونیست در پرتاب سنگ و ضربه زدن با باتوم‌های فلزی به آن، به شدت زخمی شد. پسر این شهروند فلسطینی که سوار بر خودرو بود نیز زخمی شد.

روزنامه القدس العربی نیز اعلام کرد که دو هنرمند فلسطینی اعلام کردند در پاسخ به دعوت «پویش فلسطینی تحریم آکادمیک و فرهنگی» رژیم صهیونیستی، در جشنواره فرهنگی که انجمن جهان عرب در فرانسه برگزار می‌کند، شرکت نمی‌کنند.

«علاء ابو دیاب» و «سهاد الخطیب» اعلام کردند به علت مشارکت یک گروه صهیونیستی در این جشنواره از حضور در آن خودداری می‌کنند.

«پویش تحریم» رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از همه دانشگاهیان و هنرمندان فلسطینی، عرب و بین المللی خواست مسئولان برگزاری جشنواره را تحت فشار قرار دهند تا دعوت از گروه صهیونیستی را پس بگیرد و اگر چنین نشد جشنواره را تحریم کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
جرمش چی بوده؟
آخرین اخبار