فولکس واگن اطلس کراس اسپرت 2022 یک توربوشارژ چهار سیلندر استاندارد است که کابین آن برای رانندگی در مسافت‌های طولانی راحت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بریدن سقف اطلس چهارگوش و برداشتن ردیف سوم صندلی‌های آن مدل، فرمولی است که فولکس واگن هنگام ساخت اطلس کراس اسپرت ۲۰۲۲ از آن پیروی کرد. معمولاً وقتی یک سازنده شاسی بلند خود را به یک کوپه تبدیل می‌کند، فضای بار را به خطر می‌اندازد، اما Atlas Cross Sport از این نتیجه اجتناب می‌کند و در واقع فضای بیشتری را در داخل نسبت به چندین رقیب کلیدی ارائه می‌دهد.

یک توربوشارژ چهار سیلندر استاندارد است، اما V-۶ اختیاری است، همانطور که تمام چرخ محرک است. مجموعه‌ای از ویژگی‌های فناوری ارائه شده است و کابین برای رانندگی در مسافت‌های طولانی راحت است، اما ما آرزو می‌کنیم که فولکس‌واگن بزرگ، همتایان کوچک‌تر خود مانند گلف GTI هاچ‌بک و تیگوان SUV را هدایت می‌کرد و هیجان بیشتری را از پشت فرمان ارائه می‌کرد. برای اصلاح بیشتر در جاده، رقبایی مانند هوندا پاسپورت و جیپ گرند چروکی گزینه‌های بهتری هستند.

فولکس واگن اطلس کراس اسپرت  2022
 

تریم پایه S از خط تولید Atlas Cross Sport برای سال ۲۰۲۲ حذف شده است و مدل SE مجهزتر را به عنوان مدل پایه باقی می‌گذارد. SE به صورت استاندارد دارای صفحه نمایش دیجیتال ۸.۰ اینچی است و مدل‌های مجهز به پکیج فناوری و موتور اختیاری V-۶ نیز اکنون دارای گیرنده تریلر است. مدل میان رده SEL اکنون به صورت استاندارد با چرخ‌های تمام چرخ متحرک و چرخ‌های ۲۰ اینچی عرضه می‌شود، در حالی که تریم جدید SEL R-Line Black شامل تریم بیرونی سیاه‌شده و چرخ‌های مشکی رنگ شده است.

ما مدل SE و بسته فناوری اختیاری را مشخص می‌کنیم که شامل کنترل آب و هوای خودکار، روکش‌های چرم مصنوعی، ورودی غیرفعال، گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی و صفحه‌نمایش لمسی ۸.۰ اینچی است. ما همچنین V-۶ را به جای استاندارد چهار سیلندر توربوشارژر انتخاب می‌کنیم؛ که ۱۷۵۰ دلار به قیمت اضافه می‌کند؛ و ما احتمالا سیستم چهار چرخ متحرک ۱۹۰۰ دلاری را انتخاب می‌کنیم. خریدارانی که قصد دارند هر چیزی را با Atlas Cross Sport تهیه کنند، می‌خواهند پکیج V-۶ Towing را نیز دریافت کنند.

فولکس واگن اطلس کراس اسپرت  2022
 

از بین دو پیشرانه ارائه شده، ما فقط ۳.۶ لیتری V-۶ با دیفرانسیل جلو را آزمایش کرده ایم. با ارائه یک زمان ۶۰ مایل در ساعت ۷.۵ ثانیه، نشان داد که کمی سریعتر از یک اطلس سه ردیفه مشابه مجهز است. در حالی که ما موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ ۲۳۵ اسب بخاری ۴ سیلندر را در این خودرو آزمایش نکرده ایم، این پیشرانه VW سه ردیفه را در ۷.۱ ثانیه به ۶۰ رساند. در طول تست رانندگی، متوجه شدیم که کراس اسپورت فاقد دینامیک رانندگی اسپرتی است که قسمت عقب فست‌بک آن نشان می‌دهد. کیفیت سواری نیز کمتر از حد انتظار است، زیرا چرخ‌ها بر روی هر نقص و چاله‌ای که عبور می‌کنند می‌کوبند.

فولکس واگن اطلس کراس اسپرت  2022
 

کسانی که با فولکس‌واگن سه ردیفه آشنا هستند، با وجود فرمان به‌روز شده و پنل‌های در‌های دوخته شده، فضای داخلی Atlas Cross Sport را کاملاً آشنا خواهند یافت. بزرگسالان باید در هر یک از ردیف‌های صندلی‌های موجود SUV، موقعیت‌های صندلی راحت پیدا کنند، اما برخلاف اطلس معمولی، کراس اسپورت فقط یک نیمکت برای ردیف دوم خود ارائه می‌کند. در آزمایش ما، کراس اسپرت ۳۰ چمدان دستی با صندلی‌های عقب تا شده و ۱۴ چمدان با صندلی‌های عقب در حال استفاده را در خود جای داد. این نتایج بهتر از فورد اج (۲۹ مورد با صندلی‌های پایین و ۱۲ مورد با صندلی‌های بالا) و هیوندای سانتافه (۲۷ مورد با صندلی‌های پایین و ۱۲ مورد با صندلی‌های بالا) هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار