شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس عصر امروز با برگزاری ۴ دیدار از ساعت ۱۵ پیگیری شد و در این مسابقات تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸ آخرین بازی هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.

امیر حسین هدایی و نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل حریفان خود در بخش انفرادی مسابقات جهانی تنیس روی میز به مرحله دوم این مسابقات صعود کردند.

هدایی و عالمیان از فردا رقابت‌های خود را پیگیری خواهند کرد.

هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری مسابقات ۴ گروه به اتمام خواهد رسید که در مهمترین بازی‌ها منچسترسیتی با پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید با میلان، پورتو با لیورپول و شریف مولداوی با رئال مادرید بازی خواهند کرد.

شب گذشته هم این رقابت‌ها با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدار‌ها تیم‌های فوتبال منچستریونایتد ، چلسی و بایرن مونیخ با پیروزی مقابل حریفانشان صعود خود را به مرحله بعدی این مسابقات حتمی کردند.

به نقل از رویترز، بعد از حواشی فراوان کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید به دلیل باج‌گیری از والبوئنا در دادگاه مجرم شناخته شده است و به یک سال حبس تعلیقی به علاوه پرداخت ۷۵ هزار یورو محکوم شد.

مسابقات پنج وزن دوم سی و پنجمین دوره از رقابت‌های کشتی فرنگی نظامیان جهان (سیزم) از صبح امروز (چهارشنبه) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران و با حضور ۱۲ تیم در حال برگزاری است.

در پایان روز نخست مسابقات حسین اسدی و محمدرضا مختاری در اوزان ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و پویا ناصرپور، حسین نوری و امیر قاسمی منجزی در اوزان ۶۰، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند.

رقابت‌های رده بندی و فینال ۵ وزن دوم از عصر امروز برگزار می‌شوند.

در جریان مسابقات تنیس ایتالیا ساعت ۲۰۰ هزار یورویی دنیل مدودوف، تنیسور روسی شماره ۲ جهان به سرقت رفت. این تنیسور ۲۵ ساله بعد از شکست مقابل الکساندر زوروف در فینال تور ATP در زمان حضور در رختکن متوجه شد ساعتش به ارزش ۲۰۰ هزار یورو ناپدید شده است. طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی این ستاره روسی به دلیل سرقت مشکوک به پلیس شکایت کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار