معاون‌گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از سامان‌دهی دفاتر خدمات‌مسافرتی و تشکل‌های گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آرمان وطن‌دوست معاون‌گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان روز چهارشنبه در جلسه کمیته فنی بدوی رسیدگی به شکایات و کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی گفت:۲ درخواست در زمینه راه‌اندازی دفتر خدمات مسافرتی و یک مورد شکایات از دفاتر استان در این جلسه بررسی شد.

او افزود: با نظر اعضای حاضر در جلسه، درخواست‌ها به دلیل نواقص مدارک و نیاز به بررسی بیشتر به جلسه آتی موکول شد.

معاون‌گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان ادامه داد: بر نحوه عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان نظارت می‌شود و با دفاتری که قوانین و دستورالعمل‌ها را رعایت نکند، برخورد جدی می‌شود.

وطن دوست هدف از برگزاری این جلسه را رسیدگی به شکایات، بررسی درخواست‌ها و نحوه عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی استان عنوان کرد و افزود: با توجه به شروع مجدد سفر‌ها از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی درخواست می شود نسبت به رفع نواقص و همچنین برنامه‌ریزی لازم برای فعال‌سازی دفاتر اقدام و گزارش اقدامات، به این معاونت ارسال شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.