رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۲۱ جوانان در حالی در بحرین برگزار می‌شود که استان فارس در این رقابت‌ها ۱۰ ورزشکار و ۶ مربی سهمیه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رقابت‌های پارا آسیایی ۲۰۲۱ جوانان در حالی در بحرین برگزار می‌شود که استان فارس در این رقابت‌ها ۱۰ ورزشکار و ۶ مربی سهمیه دارد. ورزشکاران فارس در رشته‌هایی مانند بدمینتون، پینگ پنگ، دومیدانی، گلبال و بسکتبال با ویلچر دراین رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

ثنا باقری و شادی جهان پناه در رشته بدمینتون، امیرحسین حسین پور در پینگ پنگ، ابوالفضل شریفی، نرگس کریمی، محدثه رمضانی، نگار قربانی، ابوالفضل کوه پیما، و آرمین صالحی در دو و میدانی و ویدا جبار زاده در رشته گلبال، ۱۰ ورزشکار فارس در این بازی‌ها هستند.

همچنین فاطمه امیرزاده، فاطمه برمشوری، هاشم حاصلی، زهره فرجام به عنوان مربیان دو و میدانی، منیژه سیاه سرمربی تیم ملی پارابدمینتون و حسن پالار مربی بسکتبال با ویلچر از استان فارس در این رقابت‌ها مربیگری می‌کنند.

کاروان ورزشی ایران با نام مدافعین سلامت و شعار اراده، تلاش، پیروزی در پنج رشته ورزشی بسکتبال (زنان و مردان)، وزنه برداری، بوچیا (زنان و مردان)، شنا، گلبال و دوومیدانی (زنان و مردان) در این بازی‌ها شرکت خواهد کرد.

رقابت‌های پارا آسیایی جوانان قرار است از نهم آذرماه تا ۲۱ همین ماه در بحرین برگزار شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.