آموزش تبدیل فیلم های یوتیوب به MP۳

در این خبر شما می‌ توانید از طریق یک وب سایت رایگان فیلم های یوتیوب را به صوت تبدیل کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از mashable، آیا می‌خواهید فیلم‌های یوتیوب را به فایل‌های صوتی MP۳ تبدیل کنید؟ یک ابزار آنلاین رایگان کاملاً عالی برای این کار وجود دارد. اگر بخواهید فیلم‌ها را دانلود کرده تا آنها را به پادکست تبدیل کنید یا در حین ورزش یا رانندگی به آن گوش دهید، این وب سایت به شما کمک می‌کند که فایل صوتی یک فیلم یوتیوبی را دریافت کنید. این وب سایت روی همه مرورگر‌های وب از جمله کروم، فایرفاکس، سافاری، اینترنت اکسپلورر، اپرا و همچنین مرورگر‌های موبایل اندروید و ios کار می‌کند.

نحوه استفاده

ابتدا URL فیلمی را که می‌خواهید آن را به صوت تبدیل کنید، کپی کرده و سپس به سایت مراجعه کنید.

پیوند URL فیلم را در کادر بالای صفحه قرار دهید و روی دکمه «Go» کلیک کنید.

تبدیل فیلم به صوت در یوتیوب
فیلم شما باید روی صفحه بارگیری شود. اکنون روی منوی کشویی کلیک کرده و کیفیت MP۳ مورد نظر خود را انتخاب کنید.
تبدیل فیلم های یوتیوب به صوت
گزینه‌ها MP۳، ۶۴kbps، MP۳، ۱۲۸kbps، MP۳، ۱۹۲kbps، MP۳، ۲۵۶kbps و MP۳، ۳۲۰kbps هستند. این یک قانون کلی است که هرچه میزان بیت (تعداد) بالاتر باشد، کیفیت صدا بهتر است. با این حال، MP۳‌هایی با نرخ بیت پایین‌تر معمولا کم حجم هستند، بنابراین اگر مشکل حجم و فضا دارید نسخه‌های کم حجم را انتخاب کنید. پس از انتخاب کیفیت، روی دکمه "Convert" کلیک کنید.
تبدیل فیلم‌های یوتیوب به فایل‌های MP۳
صبر کنید تا فرآیند تبدیل فیلم به صوت کامل شود. سپس سه گزینه را مشاهده خواهید کرد. اولین گزینه «Download» است که فایل صوتی را در پوشه دانلود‌های پیش فرض رایانه شما ذخیره می‌کند. گزینه دوم یک کد QR منحصر به‌ فرد ایجاد می‌کند که می‌توانید آن را با گوشی خود اسکن کرده و گوش کنید. گزینه سوم این امکان را می‌دهد فایل را در حساب Dropbox خود ذخیره کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار