مراسم رزمایش اقتدار بسیجیان با حضور بسیجیان در سراسر استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مراسم رزمایش اقتدار بسیجیان با حضور بسیجیان در سراسر استان مرکزی برگزار شد.

رزمایش اقتدار بسیج در اراک

این رزمایش در کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی با حضور بیش از ۳ هزار نفر از بسیجیان شهرستان در مصلای بیت المقدس اراک برگزار شد.

رزمایش اقتدار بسیج در خنداب

رزمایش اقتدار و اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان خنداب در سالن شهید فهمیده این شهر برگزار و در پایان این مراسم از تعدادی از بسیجیان در حوزه‌های مختلف تقدیر شد.

سرهنگ عسگری جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این مراسم گفت: اکنون در مذاکرات دست برتر داریم ما برای مذاکرات شروط تعیین میکنیم و این نشانه اقتدار ما در بحث‌های سیاسی است.

سرهنگ عسگری افزود: بسیج در همه عرصه‌ها نقش آفرینی می‌کند و شبکه عظیم مردمی است و ما بخاطر توانمندی بسیجیان هیچ دغدغه‌ای نسبت به آینده نداریم.

او با بیان اینکه به فرموده امام راحل (ره) بسیج صرفا مختص نظام مقدس جمهوری اسلامی است و وارداتی نیست اضافه کرد: مردم خود صاحب اصلی این انقلاب هستند و بسیج تمام نشدنی است وبسیجیان در صحنه بودند که این نظام و انقلاب آسیب نبیند.

رزمایش اقتدار بسیج در زرندیه

رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان در زرندیه در سالن ۹ دی ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.

رزمایش اقتدار بسیج در  دلیجان

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان دلیجان در سالن سوم خرداد این شهر برگزار و در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه شهرستان تقدیر شد.

 حجت‌الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان دراین مراسم با بیان اینکه بسیج الهام بخش تمامی مستضعفین است گفت: این قشر مخلص، در دوران جنگ در جبهه نظامی و امروز در جبهه اقتصادی فعال هستند.

سرهنگ نباتی فرمانده سپاه ناحیه دلیجان هم در این اجتماع با بیان اینکه بسیج متعلق به قشر خاسی نیست گفت: دشمنان امروز به دنبال ترویج ناامیدی در جامعه هستند بزرگترین وظیفه بسیج را امید آفرینی در جامعه نامید و افزود: ایجاد امنیت پایدار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و روانی از مهمترین اهداف بسیج است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.