خلیلیان گفت: باید امور را به دست مردم سپرد، چون قطعاً حضور مردم در همه عرصه‌های مختلف باعث موفقیت‌های بیشتر در حوزه مدیریت می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خلیلیان استاندار خوزستان گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری باید امور را به دست مردم سپرد، چون قطعاً حضور مردم در همه عرصه‌های مختلف باعث موفقیت‌های بیشتر در حوزه مدیریت می‌شود.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه توکل بر خدا، رهبری روحانیت معظم و در رأس آن‌ها امام راحل و خلف شایسته ایشان مقام معظم رهبری و با حضور مردم به پیروزی رسید، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی صحنه جدیدی در تاریخ کشور ایجاد و عزت سیاسی بعد از دو قرن به کشور برگشت و از بدو پیروزی انقلاب این نظام برای قانون اساسی، انتخاب ریاست جمهوری، مقام معظم رهبری، نمایندگان مجلس و دیگر صحنه‌ها تکیه بر رأی و نظر مردم داشته است.

خلیلیان تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس حضور مردم و نیرو‌های بسیجی باعث موفقیت شد و امور مختلف حضور مردم بسیار اهمیت دارد و می‌توان با حمایت آن‌ها به تحقق اهداف نظام نزدیک شویم و بر اساس منویات مقام معظم رهبری باید امور را به دست مردم سپرد، چون قطعاً حضور مردم در همه عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باعث موفقیت‌های بیشتر در حوزه مدیریت این بخش‌ها می‌شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: این اطمینان خاطر را به مردم می‌دهم که دولت اسلامی، فسادستیز و انقلابی با تکیه بر حمایت مردم مشکلات را حل می‌کند و شاهد تحقق اهداف نظام در زمینه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خواهیم بود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: دفاع مقدس ، هفته بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.