مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها ۵ میلیارد تومان در ناحیه صنعتی آوج سرمایه گذاری می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها ۵ میلیارد تومان در ناحیه صنعتی آوج سرمایه گذاری می‌شود، گفت: این میزان اعتبار جهت اجرای پروژه‌های جدید عمرانی و زیربنایی در ناحیه صنعتی آوج هزینه می‌شود تا برای جذب سرمایه گذاران و توسعه صنعتی این شهرستان گام برداشته باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین مشوق‌های جدیدی برایجذب سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی آوج از قبیل معافیت‌های مالیاتی، تخصیص زمین با تعرفه پایین‌تر و حمایت‌های توسعه‌ای صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: به منظور تسهیل زمینه حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان در این شهرستان، احداث منبع ذخیره آب جهت تامین آب مصرفی واحد‌های تولیدی و صنعتی را در دستور کار قرار داده ایم.

خانپور گفت: شهرستان آوج ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف گردشگری و کشاورزی دارد و در صورت حمایت‌های لازم می‌تواند به محلی برای استقرار واحد‌ها و صنایع تولیدی و صنعتی تبدیل شود.

وی اضافه کرد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها ما به این شهرستان که از محرومیت‌های زیادی رنج می‌برد نگاه توسعه‌ای داریم و امیدواریم بتوانیم زمینه جذب و استقرار صنایع را در آن فراهم کنیم.

شهرستان آوج با مرکزیت شهری به همین نام در ۱۲۰ کیلومتری قزوین واقع شده است.

استان قزوین ۱۵ شهرک و ناحیه و یک شهر صنعتی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار