قاتل یک جوان خندابی با تلاش‌های مستمر و کار تخصصی پلیس خنداب به دام افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  فردی با سلاح سرد یک جوان را به قتل رسانده و سپس از صحنه قتل متواری شده بود، در عملیات تخصصی پلیس شهرستان خنداب، در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ سعید گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در این زمینه گفت: آبان ماه گذشته در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری بین دو جوان در سطح یکی از روستا‌های شهرستان خنداب و قتل یکی از آن‌ها بلافاصله عوامل انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

سرهنگ گودرزی افزود: با حضور پلیس در محل اعلام شده، مشخص شد پسر جوانی به دلیل اختلافات قبلی با دیگر دوست ۱۸ ساله اش، درگیر و او را با ضربات پی در پی چاقو به قتل رسانده و سپس از محل حادثه نیز متواری شده است که از همان دقایق ارسال این گزارش، تیمی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خنداب، تحقیقات فراگیر خود را برای دستگیری فرد قاتل آغاز کردند.

او اضافه کرد: پس از تلاش‌های مستمر و تکمیل تحقیقات پلیسی، سرنخ‌هایی از مخفیگاه فرد مورد نظر بدست آمد و روز گذشته با حضور بهنگام کارآگاهان پلیس، قاتل متواری شده، سرانجام در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی پلیس خنداب منتقل شد.

رئیس پلیس شهرستان خنداب با اشاره به کشف آلت قتل از مخفیگاه قاتل مذکور در بازرسی مأموران بیان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.