رونمایی احتمالی از گوشی هوشمند Huawei Nova ۸ SE ۴G

اطلاعات جدید نشان می‌دهد که شرکت هواوی قصد دارد تا به زودی از گوشی هوشمند Nova ۸ SE ۴ G در کشور چین رونمایی کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gizmochina، سال گذشته، هواوی گوشی هوشمند Nova ۸ SE ۵G را با انواع تراشه‌های هوشمند Dimensity ۷۲۰ و Dimensity ۸۰۰U معرفی کرد. امسال، Huawei Nova ۸ SE Youth با تراشه Kirin ۷۱۰A در ماه جولای به صورت رسمی رونمایی شد. اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این برند اکنون در حال آماده شدن برای عرضه Nova ۸ SE ۴G در چین است. Tipster Why Lab جزئیات کلیدی گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است.

گوشی هوشمند Nova ۸ SE ۴G

مشخصات احتمالی هواوی Nova ۸ SE ۴G

هواوی Nova ۸ SE ۴G دارای یک پنل ۶.۵ اینچی OLED با رزولوشن Full HD + ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. ابعاد این دستگاه ۱۶۱.۶ در ۷۴.۸ در ۷.۵ میلی متر و وزن آن ۱۸۰ گرم است. Kirin ۷۱۰A که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، قدرت نوا ۸ SE ۴G را تامین خواهد کرد. انتظار می‌رود این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. با داشتن باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی از شارژ سریع ۶۶ واتی از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند.

این تلفن همراه بر روی سیستم عامل HarmonyOS ۲ اجرا خواهد شد. Nova ۸ SE ۴G دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای عکسبرداری سلفی خواهد بود. دوربین پشتی آن شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۹، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک لنز کمکی عمق ۲ مگاپیکسلی است و در رنگ‌های آبی، نقره ای، سیاه و سفید در دسترس مشتریان خواهد بود.

گوشی هوشمند هواوی

مشخصات Nova ۸ SE ۴G مشابه Nova ۸ SE ۵G است. تنها تفاوت قابل توجه آن ها، جایگزینی تراشه Dimensity ۷۲۰/۸۰۰U با SoC Kirin ۷۱۰A است. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه Nova ۸ SE ۴G وجود ندارد، اما شایعات حاکی از آن است که به زودی این محصول وارد بازار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار