رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان از اهداء کمک یک میلیارد ریالی به مجتمع دانش آموزی هلال احمر اردل خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان شهریار انصاری رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان گفت: در امتداد اجرای طرح ملی "مهربانی مهر" دست‌های بخشنده خیرین داوطلب هلال احمر اصفهان یک میلیارد ریال دیگر به دانش آموزان نیازمند استان چهارمحال و بختیاری کمک اهدا کردند.

وی  اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح مهربانی مهر که با مشارکت خیرین داوطلب و جوانان بشر دوست اصفهانی در بخش بازفت استان چهارمحال و بختیاری همراه بود کمک‌های مومنانه در آذر ماه به مجتمع دانش آموزی شهرستان اردل رسید.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اصفهان با بیان اینکه ارزش اقلام اهدایی به مجتمع دانش آموزی هلال احمر اردل بالغ بر یک میلیارد ریال می‌باشد، افزود: ۵۰ تخته تشک طبی، ۴۹ تخته پتو، ۵۰ عدد ملحفه و ۱۰ تخته فرش از جمله اقلام اهدایی به دانش آموزان این مجتمع بود.

انصاری با اشاره به تامین نیاز‌های دیگر این مجتمع، تصریح کرد: همچنین یک دستگاه تلوزیون ال‌ای دی ۴۳ اینج، ۱۰ عدد لامپ ۵۰ وات به همراه ۲۵ عدد سرپیچ و ۳ سری شیر آلات و لوازم تاسیسات به همت خیرین داوطلب تهیه و به این مرکز اهدا شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از حمایت‌های خیرین داوطلب و تلاش خستگی ناپذیر جوانان بشر دوست هلال احمر، خاطر نشان کرد: مشارکت در کار خیر حد و مرزی نمی‌شناسد و ما افتخار می‌کنیم به مردم نیکوکار اصفهان که علی رغم مشکلات اقتصادی، در کمک به همنوع پیشتاز هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار