سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در سوم آذر ماه

در ساعت ۹:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۲ هزار و ۷۴۵ هزار واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۰۱ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه (سوم آذرماه) در ابتدای معاملات با افت  ۱۴  واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۴ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۹:۳۶ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و  ۷۴۵ هزار واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۰۱ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۴۵۶ واحد بر روی پله ۳۸۴ هزار و ۵۸۲ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، شستا و وبلمت بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس در این دقایق بازار  داشته اند. نماد شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد در بورس است.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۲۴ واحد بر روی پله ۲۰ هزار و ۱۲۴  واحد قرار گرفت. سه نماد غصینو، فرابورس و زاگرس  تاکنون بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس داشته اند. توسن نیز پرتراکنش‌ترین نماد  فرابورس در این دقایق است.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل با اُفت ۷ هزار و ۶۸۴ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۹۶ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۵۶۹ واحد بر روی پله ۳۸۳ هزار و ۴۷۱ واحدی قرار گرفت.

نماد شستا پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق در بورس است. سه نماد فولاد، شستا و وبملت بیشترین تاثیر را در این لحظات بر شاخص کل بورس گذاشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۸۰ واحدی بر روی ارتفاع ۲۰ هزار و ۶۸ واحدی قرار گرفت. سه نماد بپاس، غصینو و آریا نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس گذاشته اند. تا به این لحظه ۳۵ نماد در صف خرید و ۸۳ نماد در صف فروش قرار دارند.

در ساعت ۱۲:۲۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۱۰ هزار و ۴۲ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۹۴ هزار و ۳۹۹ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۴۸۰ واحد بر روی پله ۳۸۳ هزار و ۵۶۰ واحد قرار گرفت. شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۱۷۵ واحد بر روی پله ۱۹ هزار و ۹۷۴ واحدی قرار گرفت.

سه نماد بپاس، آریا و غصینو بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس داشته اند. نماد توسن نیز پرتراکنش‌ترین نماد در فرابورس در این دقایق است. در این دقایق ۴۹ نماد در صف خرید و ۹۷ نماد در صف فروش هستند.

در پایان معاملات شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۵۲۱ واحد، نسبت به آخرین روز کاری در تراز یک میلیون و ۴۰۴ هزار و ۶۱۱ واحدی متوقف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار