رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از آغاز ثبت‌نام تسهیلات بند «الف» تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کشور برای بهره‌مندی بنگاه‌های تولیدی استان خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به دستورالعمل ابلاغی تخصیص سهمیه این استان از منابع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، عنوان کرد: اولویت اصلی برای پرداخت تسهیلات و تامین مالی، مربوط به برنامه‌های تکمیل ظرفیت‌های خالی واحد‌های تولیدی محصولات منتخب (افزایش عملکرد تولید)، فعال سازی واحد‌های راکد، تکمیل طرح‌های نیمه تمام، پیشران و گلوگاهی، نهضت ساخت داخل (جایگزینی واردات)، توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار و اصناف تولیدی است.

او ادامه داد: میزان منابع در اختیار هر استان بر اساس سهم (درصد) استان از کل منابع ایجادی است و با توجه به روند جذب در استان ها، قابل تغییر خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: ۷۰ درصد از منابع ایجاد شده برای بخش سرمایه در گردش و ۳۰ درصد از منابع نیز برای بخش سرمایه ثابت با نرخ سود بانکی یارانه دار خواهد بود.


بیشتر بخوانید


حسینی اعلام کرد: متقاضیان سرمایه در گردش و سرمایه ثابت در مناطق کمتر برخوردار با پیشرفت ۳۰ درصد و مناطق برخوردار با پیشرفت ۷۰ درصد برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب برای ثبت نام اقدام کنند و یا برای کسب اطلاع بیشتر به سازمان صمت استان بوشهرمراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید رسول آقازاده
۱۲:۰۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
درخواست وام برای کارگاه جوشکاری نیمه صنعتی