زاهدی:

۴۹۶ واحد مسکن مهر در فارس مشکل قضایی دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: یک‌هزار واحد مسکونی از طرح مسکن مهر در این استان باقی مانده که ۴۹۶ واحد مسکونی با مشکل قضایی مواجه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جعفر زاهدی مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: یک‌هزار واحد مسکونی از طرح مسکن مهر در این استان باقی مانده که تعداد ۴۹۶ واحد مسکونی با مشکل قضایی مواجه است.

او با بیان اینکه حدود ۳۲۰ واحد در قالب پروژه‌های سه‌جانبه و تعاونی‌های مسکن در مراحل اتمام کار است، افزود: به منظور تکمیل محوطه سازی و آماده سازی پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر این استان، هم اکنون تعداد ۵ پروژه با مساحت حدود ۴ هکتار و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال مراحل اجرایی را می‌گذرانند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: همچنین برای خدمات روبنایی مسکن‌های مهر ۱۳ مدرسه، ۱۵ مسجد، ۴ پاسگاه کلانتری، ۴ باب مرکز درمانی و یک باب واحد تجاری اجرا شده و یا در حال انجام است.

زاهدی با بیان اینکه امسال در طرح نهضت ملی مسکن سهمیه احداث ۵۸ هزار و ۸۷۶ واحد مسکونی به این استان اختصاص داده که تعداد ۱۰۶ هزار نفر در این طرح نام نویسی کردند، افزود: همچنین در طرح اقدام ملی مسکن ۵۱ هزار واحد سهمیه احداث به فارس داده شده که تعداد ۱۰۵ هزار و ۹۰۱ نفر در این طرح ثبت‌نام کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اسامی تعداد ۲۰ هزار و ۲۲۷ نفر در سامانه طرح اقدام ملی تایید شده که هشت هزار و ۸۲۹ نفر مدارک خود را تکمیل و به بانک معرفی شدند، اما در طرح نهضت ملی هنوز پایشی انجام نشده است.

تسنیم:
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار